Najčešća pitanja i odgovori na njih
obrazac.hr je sustav za primanje i administraciju online obrazaca. obrazac.hr značajno skraćuje vrijeme potrebno za predavanje obrasca (građani) i administraciju obrasca (korisnik sustava).
Sustav je smješten u “oblaku”, tako da se lako prilagođava svim postojećim sustavima na kojima je izrađena Internet stranica korisnika sustava.
To znači da se cjelokupni posao predavanja, zaprimanja i administracije obrazaca odvija online, putem interneta. Ovo rješenje znači da nije potrebna instalacija programa na računala korisnika sustava, on se lako integrira u postojeće Internet stranice, a sustavu se može pristupiti s bilo kojeg računala ili mobitela.
Glavni princip rada je sljedeći: vi nam dostavite sadržaj obrasca, a mi vaš sadržaj pretvorimo u online obrazac, sa svim potrebnim elementima.
To znači da kao korisnik sustava nikada nećete morati uređivati, dodavati i mijenjati obrasce, taj posao obavljamo mi.
Sa strane koju vide građani, postoje mnogobrojne mogućnosti za unos stavki obrazaca. Mogu se unositi jednostavni tekstualni podaci (npr. ime i prezime, adresa), zadavati datume, birati jednu ili više opcija, prilagati priloge (skenirane, PDF ili slike), zadavati obavezna i neobavezna polja unosa…
Obrasce prilagođavamo tako da budu jednostavni i jasni za unos podataka od strane građana, a vama kao korisniku omoguće jednostavno dobivanje svih relevantnih informacija od građana.
Da, u sklopu obrasca građani mogu priložiti skenirani ili fotografirani dokument koji kao takav zaprimate, možete ispisati i priložiti u predmet konkretnog obrasca.
Za početak nam se javite, najjednostavnije preko OVOG obrasca. Mi ćemo vam se javiti povratno, omogućiti vam pristup testnom demo okruženju administrativne strane sustava, poslati ponudu…
Nakon dogovorenog početka suradnje, postavljamo sustav administracije i programiramo obrasce.
Aktivacija sustava traje tek nekoliko sati, a programiranje obrazaca obično tri do četiri radna dana, ovisno o broju i kompleksnosti obrazaca koje treba izraditi.
Postoje dva načina za postavljanje obrazaca na vašu postojeću Internet stranicu:
- na vašoj internet stranici otvarate podstranicu za obrasce, a na nju postavljate linkove na obrasce koje ćemo vam mi poslati
- na vašu internet stranicu postavljate samo jedan link, koji vodi na našu stranicu s vašim obrascima.
U trenutku nakon što građanin preda obrazac, na mail mu stiže obavijest o tome da je obrazac registriran u sustavu.
U tom mailu građanin dobiva link na svoj predmet, na kojem može vidjeti status obrade njegovog podneska.
Podacima o obrascima pristupate preko jednostavnog administracijskog sučelja. Operateri koji pristupaju administracijskom sučelju imaju dodijeljena prava, pa mogu postojati administratori, moderatori i operateri.
U administracijskom sučelju dobivate informaciju da je zaprimljen novi obrazac. Svaki obrazac možete otvoriti, ispisati, copy/pasteati te izvesti podatke u Excel format. Obrasci imaju status obrade – zaprimljen, u obradi, riješen ili odbijen, a o svakoj promjeni statusa obrasca moguće je automatski poslati obavijest građaninu.
Da, u administracijskom sučelju obrazac možete ispisati, zajedno sa svim prilozima koje je građanin poslao. Možete podatke kopirati i kasnije zalijepiti u novi dokument te izvesti podatke u formatu za korištenje u drugoj aplikaciji.
Nakon što aktiviramo sustav, dovoljno je da nam dostavite sadržaj novog obrasca, koji ćemo mi pretvoriti u online obrazac. Jedinstvena cijena programiranja novog obrasca je 100 € (PDV nije uključen). Jednaka cijena i postupak je za svaki budući obrazac koji budete trebali.
Ovisno o broju obrazaca, trebate se odlučiti za jedan od tri paketa – Mini, Midi, Maxi. U svim paketima imamo osnovu cijenu za postavljanje i aktivaciju sustava (500 €) i programiranje pojedinog obrasca (100 € po obrascu).
Jedina razlika je kod mjesečnog održavanja, koje je 50 € za Mini paket (1-9 obrazaca), 70 € za Midi paket (10-19 obrazaca) te 90 € za Maxi paket (20 – 39 obrazaca). Mjesečno održavanje je u početku uključeno u cijenu, a počinjete ga plaćati nakon isteka prve godine korištenja sustava. Sve cijene su iskazane bez PDV-a.
U mjesečno održavanje uključeno je:
– pomoć u radu
– izmjene i prilagodbe postojećih obrazaca
– unapređenje sustava
– nove verzije programa s novim mogućnostima
– održavanje servera
– web hosting.
Održavanje sustava besplatno je u prvoj godini korištenja za sve korisnike.
Na raspolaganju su vam sljedeće opcije:
- popunite OVAJ obrazac, a mi ćemo vas povratno kontaktirati
- javite se mailom na info@obrazac.hr
- nazovite Zvonimira na 091 284 3322 i razgovarajte direktno.